حضور و غیاب

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 294

تومان 1,500,000ویژگی خاص این دستگاه پورت ارتباطی بی سیم (WIFI) می باشد.با اتصال به مودم های وایفای امکان تخلیه اطلاعات دستگاه از طریق وایرلس وجود دارد.همچنین امکان تخلیه اطلاعات از طریق فلش مموری (USB) و شبکه (LAN) نیز فراهم است. با اتصال به مودم های وایفای امکان تخلیه اطلاعات دستگاه از طریق وایرلس وجود دارد. دوربین تشخیص چهره به کاررفته در این دستگاه، آخرین نسل از دوربین های ZK می باشد که در کنار LED های مادون قرمز، قابلیت دید در شب (نور کم) بسیار خوبی را برای دستگاه KF160 به ارمغان می آورد. خوب امیدوارم بخش اول پروژه تشخیص چهره برایتان مفید بوده باشد. به طور کلی یک نرم افزار حضور و غیاب خوب باید به گونه ای باشد که بتواند تمامی کارکنان سازمان را به راحتی پوشش بدهد. یک نرم افزار خوب باید از لحاظ عملکرد، ساده و آسان باشد تا کارکنان بتوانند به سرعت استفاده از آن را یاد بگیرند و به راحتی با آن کار کنند.

ساعت حضور و غیاب Virdi نوع شناسایی را از سمت سرور میگیرد؛ به همین دلیل در شناسایی اثر انگشت با تعداد زیاد سرعت بهتری نسبت به دستگاه حضور و غیاب Suprema دارند. به همین دلیل است که در نظریات اقتصادی، تورم پدیدهای پولی معرفی و برای مهار تورم بر کاهش رشد عرضه پول تاکید میشود. اما جالب است بدانید که این تکنولوژی نسبتا جدید میتواند تا حدی عجیب و غریب باشد. در ایران شرکت های متعددی هستند که در این حوضه فعالیت میکنند . سنسور اثرانگشت نوری ضدخش، دوربین تشخیص چهره بسیار سریع و دارای LED های مادون قرمز، نمایشگر بزرگ و با کیفیت لمسی، پردازنده بسیار قوی و بسیاری امکانات پیشرفته دیگر از قابلیت های این دستگاه می باشند. در دستگاه های قدیمی تشخیص چهره برای ثبت اثر انگشت باید کلید خاصی را بر … آینده روز به روز استفاده از آن بیشتر شده و قیمت آن در آینده کاهش زیادی خواهد یافت.

همچنین بهتر است برای کاهش هزینه ها دستگاه هایی که در قسمت های مختلف استفاه می کنید دارای تکنولوژی های مختلفی با توجه به رده ی کاری پرسنل همان بخش باشند. در هر زمانی می توان از کلیه غیبت ها و علت آنها در صورت ثبت گزارش گیری نمود . برای یک رستوران یا تالار از لحاظ اقتصادی استفاده از نیروی انسانی برای سیخ گیری جوجه و آماده سازی جوجه ها اصلا مقرون به صرفه نیست. با استفاده از الگوریتم های کامپیوتری سیستم برای شناسایی شخص با اندازه گیری ویژگی های خاصی از صورت او مانند فاصله بین چشمان و یا عرض بینی به فرآیند تشخیص چهره می پردازد. صفحه نمایش دستگاه رنگی می باشد و زمانی که تردد شخص ثبت می شود دستگاه این قابلیت را دارد که عکس و مشخصات شخص مورد نظر را که قبلا به دستگاه ارسال شده است را روی صفحه نمایش نشان دهد. دستگاه این قابلیت را دارد که عکس و مشخصات شخص مورد نظر را که قبلا به دستگاه ارسال شده است را روی صفحه نمایش نشان دهد.

پس از انتخاب، کلیه غیبت های دانش آموز مورد نظر بر حسب نیمسال انتخاب شده نمایش داده خواهد شد . برای دریافت گزارش غیبت های یک دانش آموز خاص بر روی دکمه شماره 4 کلیک نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که شما علاوه بر اثر انگشت خود، اثر انگشت فرد دیگری را هم به عنوان یک اثر انگشت تایید شده و قابل اعتماد در آیفونتان ثبت نمایید. مزایای بسیاری در ارتباط با تشخیص صورت وجود دارد. البته در این سیستم وسیله ای جهت کنترل تردد افراد به جای یکدیگر وجود ندارد در نتیجه امکان کارت زنی افراد به جای هم وجود دارد. در دستگاه کنترل تردد مدل RF620 میتوانید با استفاده از یک فلش مموری اطلاعات دستگاه را خالی کنید. چرا که شما برای خرید نرم افزار یک بار هزینه می کنید، اما چیزی که سالها به آن نیاز پیدا می کنید پشتیبانی و نحوه خدمات دهی پس از فروش نرم افزار است. البته خلاف این ادعا در میان بسیاری از مدیران کاملا پذیرفته شده است. همیشه برند در هر وسیله ای یکی از عوامل مطرح در قیمت محصول می باشد. هرچه شماره سنباده بالاتر برود، تعداد دانه های ساینده در واحد سطح بیشتر می شود و بالطبع باید برای رسیدن به تعداد بیشتر، دانه های کوچک تر و ظریف تری را در کنار هم قرار داد.


برچسب‌ها :

چهارشنبه 30 / 11 / 1398 - 1:12 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 335

بنحوی که هم اکنون همه ی نیازهای سازمان هایی که بر اساس قوانین کارکنان دولت و یا قوانین کار فعالیت میکنند میتوانند کلیه نیازهای خود را با سیستم های حضور و غیاب آراز برآورده سازند. امکان ایجاد مجموع قوانین مربوط به قانون کار و قانون استخدام کشوری در 6 قسمت اصلی: 1. قوانین کارکرد 2. قوانین اضافه کار 3. قوانین مرخصی 4. قوانین ماموریت 5. قوانین کم کاری 6 . نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نرم افزاری جامع و کامل مبتنی بر وب است که برای کارکرد نیاز به اینترنت دارد و امکانات فراوانی را در اختیار مدیران و پرسنل هر مجموعه قرار می دهد. در این تکنولوژی ماشینها با هم حرف میزنند و انسانهای متصل به اینترنت بر آنها نظارت دارند، کارهایشان را تحلیل میکنند و با توجه به نتیجهٔ پردازش این ابردادهها عکسالعمل نشان میدهند. ناظران همچنین می توانند وظایفی را به کارکنان اختصاص دهند و به آنها پیام ارسال کنند.

  • درمان طبیعی خروپف با 10 ماده غذایی
  • صفحه كليد 16 تايي با پوشش مقاوم
  • 1- روش هایی بر پایه ی خصوصیات ثابت
  • زمان محاسبات
  • ثبت زمان ورود و خروج کارکنان به صورت دقیق
  • 400 تن در ساعت سنگ شکن مدار استفاده می شود
  • 1 - دارای سنسور ضد خش و ضد تقلب الکتروستاتیک

یکی از بخش های هیجان انگیز نرم افزار ویسمن اطلاع رسانی در لحظه، از طریق ارسال notification و بلافاصله بعد از زدن انگشت، چهره یا کارت است. Get some free articles about نرم افزار حضور و غیاب کارکنان on this site. فرآیند ضبط زمان در این نرم افزار با توجه به ویژگی هایی که برای ورود داده از جمله کارت های زمان ارائه می دهد به نظارت هر چه راحت تر حضور و غیاب کارمندان کمک می کند. دستگاه ساعت زنی بیومتریک از دستگاه دستگاه ساعت زنی اتوماتیک و دستگاه ساعت زنی سیار پیشرفته تر است. سیستم این نرم افزار با ساعت های بیومتریک و همچنین ساعت های مبتنی بر ابر سازگار است. با صرف هزینه ای کم محتوایی زیاد درمورد نرم افزار حضور و غیاب کارکنان بدست آورید. You can only subscribe to this website نرم افزار حضور و غیاب کارکنان. کارکنان هر شرکت با نصب این نرم افزار بر روی موبایل خود می توانند درخواست های خود را در لحظه ارسال کنند. این نرم افزا می تواند یک تصویر کلی از عملکرد کارکنان، مرخصی ها، تعطیلات، زمان کار و حتی مرخصی به دلیلی بیماری را در نظر بگیرد و ارائه دهد.

قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان

کمک می کند حقوق پرداخت شده یا پرداخت نشده برای ساعات کاری مثل مرخصی یا تعطیلات را به راحتی مشخص کنید. این سیستم دارای ویژگی های مختلف برای کارکنان از جمله مشاهده ی ساعت واقعی کارکرد، زمان تعطیلات باقی مانده، برنامه ریزی ها، تغییر شیفت کاری و درخواست مرخصی ارائه می دهد. نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن به سادگی امکان ثبت تمامی تعطیلات رسمی و توافقی را برای مدیران فراهم کرده است. خوشحالم تا بستری فراهم شده تا تجربیات خود را به عنوان یک کارشناس فروش در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهم . ساختارdmz معمولاً توسط فایروال ها و یا پروکسی های سرور هایی طراحی میشوند که در لایه های مختلف شبکه قرار می گیرند. را برای دوستان قرار داده ایم که می تواند یک برنامه مفید برای دانشجویان کامپیوتر و برنامه نویسان باشد. در واقع کلیه دستگاه های اکسس کنترل با یک اعتبار که همان هویت کامپیوتری است، کار می کنند. دستگاه حضور و غیاب zk 102 دارای صفحه نمایش با کیفیتی است که زبان فارسی را ساپورت می کند و دارای تقویم شمسی است و امکان نمایش پیام های شخصی ریال عمومی و اسلاید را نیز داراست . دستگاه حضور و غیاب uFace 102 دارای صفحه نمایش دستگاه رنگی با صفحه کلید مجزا و بسیار کاربردی می باشد.

دستگاه امکان کنترل تردد بسیار دقیق را فراهم میسازد . دیاکالا بستری را فراهم کرده که متقاضیان سیستم های الکترونیکی بتوانند با مطالعه مشخصات فنی و دقیق , مشاهده نظرات دیگر خریداران و مشاوره با کارشناسان بهترین تصمیم را در جهت خرید سیستم مورد نظر خود اتخاذ کنند. یکی دیگر از محصولات شرکت SUPREMA دستگاه حضور و غیاب کنترل تردد Biostation T2 می باشد. محصولات --گیت کنترل تردد --دستگاه حضور و غیاب --گیت ضد انتحاری --گیت فلزیاب --دستگاه کنترل دسترسی --دستگاه گشت و نگهبانی --دستگیره الکترونیکی --کنترل تردد سازمانی -- قفل الکترونیکی (باشگاهی ، استخری) --قفل برقی ( شفتی ، مگنتی ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسی خروجی (Push Button) --کارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتی --راهبند نرم افزارها --اتوماسیون شهر بازی --اتوماسیون حضور و غیاب --اتوماسیون تغذیه --اتوماسیون مجموعه ورزشی --اتوماسیون خوابگاه دانشجویی --اتوماسیون پارکینگ --اتوماسیون مدیریت ارباب رجوع --اتوماسیون مدارس هوشمند --اتوماسیون حقوق و دستمزد --اتوماسیون میز خدمت --سیستم مدیریت صندوق امانات راهکارها --سیستم جامع کنترل دسترسی --راهکارهای کنترل دسترسی --راهکار های شهربازی --راهکارهای RFID --راهکار های بیومتریک --کارت هوشمند بیومتریک پشتیبانی --ارسال درخواست پشتیبانی --ثبت نام در کلاس های آموزشی --نرم افزار حضور و غیاب رایگان --دانلود نرم افزار ریموت فرادسک راهنما --خرید دستگاه حضور و غیاب --قیمت دستگاه حضور و غیاب --دستگاه حضور وغیاب چیست ؟

•چهارده (14) ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش برای کلیه محصولات. برای مثال دستگاهی دارای ۱۰۰۰ نفر ظرفیت کاربر است. ظرفیت ذخیره log این سنسور 12800 است. سنگ آهن ظرفیت کارخانه فرآوری در ساعت. یکی از معضلات شرکتها، کارخانه ها، بیمارستان ها و … جابجایی و تعویض شیفت هایی است که خواسته و یا ناخواسته به وجود می آید. لطفا نظرات و خواسته هایتان را در قسمت نظرات مطالب عنوان کنید . این نکته بدین معنی است که: اگر قصد دارید شکایتی تنظیم کرده و پرونده ای را علیه کسی ایجاد کنید، باید شواهدی را ارائه کنید که تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته را تایید کند. تاکنون برای شما پیش آمده که در تصویری خاص به دنبال فرد خاصی بگردید و بخواهید آن شخص را در میان انبوهی از جمعیت پیدا کنید؟ … نوع دستگاه حضور و غیاب کارتی و دستگاه حضور و عیاب تشخیص چهره و بیومتریک( اثر انگشت و چهره و مردمک … بدلیل اینکه ممکن است کارت تردد هر شخصی توسط شخص دیگری در دستگاه ثبت گردد.


برچسب‌ها :

سه شنبه 29 / 11 / 1398 - 8:49 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 360

به عنوان یکی از اصلیترین دستگاههای برند سوپرما باید به دستگاه حضور و غیاب دوبین دار Suprema Bio station 2 اشاره کنیم که تجهیزاتی کامل و منحصر به فرد دارد. دستگاه حضور و غیاب بارکدی :این دستگاه حضور و غیاب ساده ترین مدل از دستگاههای حضور و غیاب می باشد وجهت مراکزی که تعداد پرسنل کمی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین یک دستگاه حضور و غیاب نیازمند نرم افزار مناسبی است که به ساده ترین شکل ممکن بهترین گزارش های مدیریتی را به شما ارائه دهد . فایلهای چندرسانهای که ممکن است هر یک روی سرویسهای مختلفی قرار داشته باشند. به این صورت که پرسنل می توانند قبل از ثبت هر درخواستی (مرخصی یا مأموریت)، از طریق ارسال پیام نظر مدیر خود را بپرسند و بعد از در نظر گرفتن شرایط درخواست خود را ثبت کنند. در مورد حافظه این دستگاه نیز می توان به فلش 256MB و رم 64MB اشاره داشت.



     
  • سنسور نوري ضد خش و ضد تقلب


  •  
  • گزارش یادداشت های ثبت شده


  •  
  • تکنیک های مبتنی بر تصویر


  •  
  • داراي باتري پشتيبان داخلي (Back up Buttery)


  •  
  • 5- محل انجام کار


  •  

 

 

دستگاه های دیگر علم و صنعت گزینه های بیشتری برای کنترل تردد را در برمیگیرد مثل دستگاه st-pro که به جز قابلیت کارت خواندن اثر انگشت نیز ثبت می کند. عملکرد تشخیص چهره هم درست مثل فناوریهای دیگر یادگیری عمیق، به دادههایی که دریافت میکند یا یاد میگیرد وابسته است و در صورتی که قبلاً نمونههای کافی را ندیده باشد ممکن است نتیجهی نادرست یا ناسازگاری را ارائه دهد. سها ای شاپ یکی از قدیمی ترین فروشگاه های سیستم های حفاظتی و امنیتی در ایران بوده و با بکار گیری کارشناسان مربوطه میکوشیم تا بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به مشتریان گرامی ارائه دهیم . بدیهی است با توجه به نیازهای سازمان یا شرکت مربوطه و روشن نمودن هدف از نصب دستگاه حضور و غیاب می توان بهترین انتخاب ممکن را انجام داد . یک اینکه ساعات ورود و خروج پرسنل به صورت اکسل و یا به صورت فرمتهای دیگر در اختیار قسمتهای مربوطه قرار دهند.

 

دستگاه حضور غیاب اثر انگشت

 

محصولات --گیت کنترل تردد --دستگاه حضور و غیاب --گیت ضد انتحاری --گیت فلزیاب --دستگاه کنترل دسترسی --دستگاه گشت و نگهبانی --دستگیره الکترونیکی --کنترل تردد سازمانی -- قفل الکترونیکی (باشگاهی ، استخری) --قفل برقی ( شفتی ، مگنتی ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسی خروجی (Push Button) --کارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتی --راهبند نرم افزارها --اتوماسیون شهر بازی --اتوماسیون حضور و غیاب --اتوماسیون تغذیه --اتوماسیون مجموعه ورزشی --اتوماسیون خوابگاه دانشجویی --اتوماسیون پارکینگ --اتوماسیون مدیریت ارباب رجوع --اتوماسیون مدارس هوشمند --اتوماسیون حقوق و دستمزد --اتوماسیون میز خدمت --سیستم مدیریت صندوق امانات راهکارها --سیستم جامع کنترل دسترسی --راهکارهای کنترل دسترسی --راهکار های شهربازی --راهکارهای RFID --راهکار های بیومتریک --کارت هوشمند بیومتریک پشتیبانی --ارسال درخواست پشتیبانی --ثبت نام در کلاس های آموزشی --نرم افزار حضور و غیاب رایگان --دانلود نرم افزار ریموت فرادسک راهنما --خرید دستگاه حضور و غیاب --قیمت دستگاه حضور و غیاب --دستگاه حضور وغیاب چیست ؟ این دستگاه علاوه بر تشخیص چهره، امکان استفاده از اثر انگشت، رمز ورود و کارت هوشمند را نیز برای تشخیص هویت فراهم آورده است. در ادامه مرحله قبل، بنابر 24 ساعت شبانه روز، ساعت شروع این محدوده 00:00 و ساعت پایان را 7:00 وارد نمایید. حرف من همیشه اینه که لازم نیس این در و اون در بزنی.

 

دستگاه ساعت زني

 

چارلز داروین اولین کسی بود که در سال (1872) ادعا کرد که بین احساسات و حالت های صورت ارتباط وجود دارد. با عضویت در خبرنامه از جدیدترین تخفیف ها و کالا ها مطلع شوید. با اتوماسيون کردن حضور و غياب در يک سازمان، کليه عمليات مربوط به ورود و خروج کارکنان شامل مرخصيها، مأموريتها، اضافهکاري، شيفتها، تقويمکاري و کارکرد پرسنل ثبت شده و قابل بازيابي است. قیمت مناسب یکی دیگر از عوامل مهم در محبوب شدن این دستگاه حضور و غیاب است که بعنوان دستگاه حضور غیاب ارزان با امکانات بالا شناخته شده است. قیمت دستگاه حضور غیاب F300 در مقایسه با سایر رقبا بسیار ایده آل است و علاوه بر آن بهترین دستگاه حضور و غیاب از نظر مدیران محترم شناخته شده است. با توجه به امكان ارائه اين مدل با قابليت خواندن كارتهاي MF و قيمت بسيار مناسب اين مدل در مقايسه با نمونه هاي فقط كارت خوان، براي موسسات و شركتها با تعداد پرسنل كم بسيار مقرون بصرفه خواهد بود. دستگاه حضور و غياب تایگر مدل T-28307 يك دستگاه حضور و غياب با الگوريتم تشخيص اثر انگشت پيشرفته جهت تشخيص سريع اثر انگشت در كمترين زمان و كمترين خطاي ممكن مي باشد . دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-350 يك دستگاه حضور و غياب با الگوريتم تشخيص اثر انگشت پيشرفته جهت تشخيص سريع اثر انگشت در كمترين زمان و كمترين خطاي ممكن مي باشد.


برچسب‌ها :

سه شنبه 29 / 11 / 1398 - 8:16 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 328

وقتی یکی هست که همیشه هواتو داره محسن لرستانی ( بی وفا ) دیرین دیرین - ریش سفیدیسم تجزیه کسر سریال هندی | زبان عشق | قسمت 276 | دوبله فارسی | فیلم هندی | کانال گاد یه حرکتی بزن دیرین دیرین - وسایل پیشگیری چکش تخریب تاپ لاین رونیکس کلیپ جدید و باحال محسن ایزی 771 سختی ها و ظرایف موضعگیری های وزارت امور خارجه شکار شیرها سمینار دو روزه آمار (با رویکرد علوم داده|DataScience) - روز اول بخش دوم آبجی میخوام با مزه ترین و خنده دارترین کلیپ های محسن ایزی شکوفه عزیزی؛ دومین اجرای برنامه دوم از مرحله نیمه نهایی عصرجدید اجرای محمد زارع در نیمه نهایی عصر جدید آهنگ لری خنده گل، خواننده اسماعیل بهشتی دیرین دیرین - فانتزی بیش از حد مخمل پاش/واترترانسفر/فانتاکروم فقط ۵ دقیقه کی اینجوری زود حاضر میشه ؟ تمامی نرم افزارهای حضور و غیاب برای نصب و راه اندازی روی سیستم ها نیاز به نصب دیتابیس sqlserver دارند. هنگامی که انگشت بر روی سطح سنسور دستگاه حضور و غیاب قرار می گیرد، انگشت زنده تغییراتی در خود نشان می دهند.

  • 12دستگاه حضور و غیاب دینگ طرح ۳۰ کاربر مدل AT480-30
  • دسترسی آسان به اطلاعات
  • ثبت حضور غیاب با کارت بدون تماس و اثر انگشت
  • خروجی رله با قابلیت تعریف جداول زمانی

با بررسی بیشتر عکس های اثر انگشت و پیدا کردن این حالت غیرعادی انگشت تقلبی از انگشت زنده مشخص می شود. فناوری كه می تواند بر این مشكلات غلبه نماید استفاده از فناوری های بیومتریک مبتنی بر تشخیص چهره و اثر انگشت می باشد. البته چنانچه معلم تمایل داشته باشد می تواند نمرات را به صورت عدد وارد نماید. با ثبت این بازه کاری، در صورت ارائه مقادیر زمانی صحیح و عدم تداخل بازه های کاری، فرم بسته شده و نمای گرافیکی نمایش داده می شود. در صورتی که یک سازمان در نرم افزار تعریف شده باشد، به صورت پیش فرض انتخاب خواهد شد. به سادگی انتخاب هر چند کلاس در هر چند درس و در هر بازه زمانی دلخواه سیستم به صورت اتوماتیک گزارش جامعی را جهت کمک به تحلیل مدیران نسبت به ارزیابی تحصیلی دانش آموزان فراهم می نماید. در این حالت نرم افزار حضور غیاب ، ساعتها را بر اساس IP آنها شناسایی کرده و داده های تردد را جمع آوری می نماید.

دستگاه کارت ساعت زنی

2. با تعریف «روز کاری»، تردد پرسنل به درستی شناسایی خواهد شد. این راه به گونه ایی برای شناسایی اثر انگشت جعلی که با موادی مانند پلاستیک و ژلاتین و غیره ساخته شده به کار می رود. از سوی دیگر قابلیتهای این نرمافزار در پشتیبانی از شیفتهای کاری متنوع و مختلف مانند شیفتهای شناوری و همچنین شیفتهای چرخشی بیمارستانی جالب توجه است. یکی دیگر از شاخص های انتخاب دستگاه حضور و غیاب قیمت دستگاه می باشد که با توجه به گستردگی سازمان و سطح امنیت می توانید دستگاه حضور و غیاب مناسب را از سایر دستگاهها برگزینید. گارانتی طلایی دستگاههای حضوروغیاب شرکت تردد یکی از معتبرترین گارانتی های موجود می باشد. ، یکی از انواع مختلف دستگاه های حضور و غیاب و ثبت تردد پرسنل با قابلیت پردازش تصویر وارتباط بدون سیم با wifi شرکت نوین پرداز می باشد . این محصول بر اساس کار با کارت طراحی شده و قابلیت کار با انواع کارت های موجود (بدون تماس،بارکد،مغناطیسی) را دارا می باشد و در 6مدل تولید و عرضه می گردد.

بدین ترتیب الگوی کاری روز «شنبه» تکمیل خواهد شد..

بازه کاری استراحت جز بازه های کاری موظفی، اضافه کاری، اضافه کار اجباری نبوده ولی هرگونه حضور در این محدوده، طبق قوانین و درخواست های ارائه شده محاسبه خواهد شد. بدین ترتیب حضور پرسنل در محدوده مجاز اضافه کاری، طبق قوانین، مشمول تشویق خواهند بود. بدین ترتیب الگوی کاری روز «شنبه» تکمیل خواهد شد.. بدین ترتیب به راحتی مشخص می شود ترددی که در ساعت 8:30 ثبت شده است مربوط به این روز کاری نمی باشد. توجه نمایید بدون تعریف روز(های) کاری در الگوی کاری دوره ای نمی توان بازه های کاری تعریف نمود. دستگاه حضور غیاب مدل RADEN دارای حافظه ای با ظرفیت ثبت رکورد های نامحدود است. دستگاه حضور و غیاب مدل RADEN از زبان های فارسی، انگلیسی و عربی پشتیبانی میکند. دستگاه حضور غیاب RADEN دارای درگاه های ارتباطی متنوع برای ارتباط با سایر دستگاه ها است. توجه نمایید در صورتی که بازه های کاری در آن روز تعریف شده باشد، با حذف روز کاری آن بازه ها نیز حذف خواهند شد. اثر انگشت از قديميترين روش هاي تشخيص هويت است كه با پيشرفت تكنولوژي به تنوع آن افزوده شده است. تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غیاب ، رشد بسیار زیادی داشته است.


برچسب‌ها :

سه شنبه 29 / 11 / 1398 - 7:31 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 379

یکی دیگر از انواع پرطرفدار دستگاه های حضور و غیاب، دستگاه حضور و غیاب کارتی است. شاید فکر کنین با روی کار اومدن دستگاه های حضور و غیاب پیشرفته تر، دستگاه های حضور و غیاب کارتی محبوبیتشون را از دست دادند. اما جالبه بدونید که این دستگاه ها هنوز هم جز پرکاربردترین و پرطرفدارترین دستگاه ها هستند و هنوز هم بسیاری از سازمان ها از اون ها استفاده میکنن. 

البته شکی نیست که این دستگاه ها معایب زیادی دارند و تعداد زیادی از مصرف کنندگانشون رو هم به دلیل همین معایب از دست دادند. اما هنوز هم سازمان های زیادی وجود دارند که به دلیل این که میخوان حضور و غیاب تعداد زیادی کارمند رو در مدت زمان کوتاهی انجام بدن؛ مجبورن که از این سیستم استفاده کنن.

علاوه بر این دستگاه های حضور و غیاب کارتی مزایای دیگه ای هم دارن که باعث میشه شرکتی که اون ها رو تهیه میکنه، بتونه با صرف حداقل هزینه از حداکثر امکانات دستگاهش استفاده کنه!

  1. اول این که قیمت دستگاه های حضور و غیاب کارتی نسبت به بقیه ی دستگاه ها کمتره و برای شرکت صرفه ی اقتصادی بیشتری داره.

  2. دوما از کارت حضور و غیاب میتونن به عنوان کارت رزرواسیون غذا هم استفاده کنن. این کاربرد رو علاوه بر شرکت ها توی دانشگاها هم میتونین ببینین. مثلا توی دانشگاه خود ما از همین سیستم اتفده میشه.

  3. از طرف دیگه میتونن اطلاعات کارمند رو روی کارت چاپ کنن و به عنوان کارت شناسایی هم ازش برای شناسایی کارمندها استفاده کنن.



 

فقط مشکل کوچیکی که درباره ی دستگاه های حضور و غیاب کاریت وجود داره اینه که راحت میشه تقلب کرد و کارت کس دیگه ای به جای خود فرد زد. که این مشکل هم اگر شرکت حراست درست و حسابی داشته باشه حل میشه و نیازی نیست نگران تقلب کارمندها هم باشین.

 

حلا اگر با دونستن این ویژگی ها دلتون می خواد مدل ها و قیمت های این نوع دستگاه رو مشاهده کنین؛ به سایت ما (دستگاه های حضور و غیاب جهان گستر پارس) سر بزنین و مدل های مختلف رو به همراه قیمت هاشون ببینین.

اگر هم سوالی داشتین میتونین با واحد پشتیبانی شرکت ما از طریق شماره ی زیر در ارتباط باشین و از مشاوره ی رایگانشون برای خرید دستگاه استفاده کنین!

 

 

برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب,

سه شنبه 29 / 11 / 1398 - 7:16 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 284

همچنین از یژگی های تک و منحصربفرد نرم افزار حضور و غیاب توانا این است که هر دانش آموز با زدن کارت خود می تواند تصویر و نام و نام خانوادگی خود را بر روی LCD مدرسه مشاهده نماید. راه حل مناسب برای آسودگی خاطر اولیاء و سهولت کار معاونین مدارس جهت حضور و غیاب دانش آموزان و اطلاع رسانی به پدر و مادرها استفاده از یک سیستم اتوماسیون حضور و غیاب دانش آموزان در مدارس می باشد. گشت و نگهبانی ، اتوماسیون پارکینگ و سیستمهای مبتنی بر RFID نسل جدید و . تردد سیستمی جدید با امکانات خاص مناسب برای مشاغل با تعداد زیر 20 تفر پرسنل. بر روی این کارتها امكان چاپ مشخصات فردی و عكس پرسنل بصورت رنگی وجود دارد. امکان اختصاص مشخصات فردی و شغلی کامل به پرسنل تعریف شده . قابلیت تعریف تقویمها و گروههای کاری و شیفهای کاری به تعداد نامحدود جهت محاسبه های مختلف کنترل کارکرد . امکان تعریف شناوری در گروه های کاری به صورت دلخواه . اگر دستگاه حضور و غیاب در مکانA و نرم افزار حضور و غیاب در مکان B قرار داشت برای تخلیه اطلاعات حضور و غیاب از طریق شبکه میبایست از روشip static (ثابت) استفاده کنید. اگر نیاز به نرم افزار حضور و غیاب رایگان دارید می توانید از نرم افزار نسخه ویندوزی ویسمن استفاده کنید.



     
  • امکان کپی و جعل غیر ممکن هست


  •  
  • گیت کنترل تردد الکترونیکی لولایی


  •  
  • گیت کنترل تردد الکترونیکی ارتفاع کامل


  •  
  • امکان استفاده از سرویس push بر روی دستگاه ها


  •  
  • سیستم باید مستقل از سخت افزار باشد


  •  
  • پشتیبانی از شبکه و USB


  •  

 

 

نکته هفتم -آیا در صورت نیاز ، استفاده از دستگاه حضور و غیاب انتخاب شده در سیستم کنترل تردد امکانپذیر (خروجی رله ) می باشد؟ آیا انگشت نگاری و انجام تنظیمات دیگر بر روی دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر امکانپذیر است ؟ در کنار هر سختافزار یا دستگاه حضور و غیاب، به یک نرمافزار حضورغیاب نیز نیاز است. از آنجایی که در دستگاه کارت زنی امكان ثبت کارت توسط افراد دیگر وجود دارد، در مراکزی که نیاز به کنترل بیشتری وجود داشته با شد از دستگاه مجهز به سنسور اثر انگشت استفاده می گردد. دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل T-28305یك دستگاه حضور و غیاب با قابلیت شناسایی اثر انگشت، PIN و کارت خوان هوشمند می باشد. در این دستگاه، سرعت شناسایی اثر انگشت بسیار بالا بوده و در مقایسه با سایر مدل ها، تشخیص چهره نیز بسیار سریع انجام می شود. § اگر سیستم یک برنامه حقوق و دستمزد داخلی ندارد، باید با سیستم حقوق و دستمزد شرکت شما به طور موثری ادغام شود تا سرعت و دقت پرداخت و حسابداری را تضمین کند. اگر اهمیت نرم افزار حضور و غیاب از دستگاه حضور و غیاب بیشتر نباشد، کمتر نیست. بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره شرکت مهرپردازش با دو برند ZK و SUPREMA برای بیمارستانها کارخانجات - کارگاهها مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه های حضورغیاب در شرکت ها و ادارات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه حضور و غیاب جهان گستر V800

وقتی نصب تمام شد، یک آیتم میانبر از نرم افزار بر روی دسکتاپ قرار می گیرد. همچنین استفاده از آی پی استاتیک جهت فعالسازی دستگاه حضور غیاب برای نرم افزار و باز کردن قفل دستگاه های (ساعت زنی) نیز موزد بررسی قرار می گیرد. این نرم افزار ها دارای مدل های مختلف تحت وب، شبکه و… می باشد که هر کدام دارای آپشن های مختلفی نیز می باشند. قیمت دستگاه حضور و غیاب نیز به عواملی مختلفی وابسته می باشد از جمله به امکاناتی که بر روی آن هاست. از این سیستم استفاده می کنند. دستگاه PW1510 نسل جدیدی از سری PW1500 است که در آن با بهره گیری از . در این سامانه، بروزرسانی و پشتیبان گیری به صورت خودکار انجام می شود. دستگاه های حضور و غیاب شامل هیچ کاغذ بازی نمی باشند و ثبت زمان های تردد کاملا به صورت سیستمی صورت می پذیرد. پس استفاده از چنین سیستمی میتواند با مزایای متعددی همراه باشد که مهمترین آنها، برقراری امنیت در کنترل تردد و ثبت دقیق اطلاعات است.

قیمت دستگاه حضور غیاب

جلسه21 ترکیب اضافی و وصفی دومین گردهمایی مدیران ارشد صنعت ساختمان 10-حل تست رابطه بین مول و جرم فرق ترامپ با سردار سلیمانی فقط یک رباعی شعر کشوی هوشمند | رازق رهبر انقلاب خطاب به خانواده شهید سلیمانی : کنه کنده نمیشه وضعیت | دوست داشتم و دارم | فیلیمیک فیلم| واکنش متفاوت فرزند شهید مدافع حرم به خبر شهادت حاج قاسم پیک اکس شدم lol /گیم پلی فورتنایت (باکس فایت) نت آهنگ ای جونم به همراه آکورد برای ارگ کلیپ اهنگ بی وفایی 11-معرفی جدول تناوبی مینی دوخت پلاستیک مگنت دار جیتگ کردن ایسیو DELPHI MT38 اوکسین استودیو، رمز دوم پویا سیندرلا وژن مشهدی بیت کوین چیست؟ به مروردر هر بار شناسایی انگشت، با مقایسه بین نمونهها بهترین کیفیت را باقی گذاشته و اثر انگشت با کیفیت پایین را حذف میکند. قبل از تهیه فایل خروجی ، باید از فرمت قابل شناسایی توسط نرم افزار حقوق و دستمزد آگاه بوده و تنظیمات لازم جهت تهیه فایل خروجی مورد نظر را در نرم افزار حضور و غیاب انجام دهیم.


برچسب‌ها :

پنجشنبه 24 / 11 / 1398 - 12:19 قبل از ظهر
قدرت گرفته از نیلوبلاگ